HONLAP OPTIMALIZÁLÁS

... hogy egy hatékony, felhasználóbarát-, ügyféltermelő honlapja legyen!

WEB-ZSEBSZÓTÁR
     
Annak is egy rendhagyó formájával van dolgunk,    mivel a szótár szócikkeiből csak azokat emeltem ki, melyek a szolgáltatáshoz közvetlenül kapcsolódnak.

A szótár szócikkei betűrendben találhatók, hogy ne lehessen fontossági sorrendet találni azok között, - bár egy kis időráfordítással úgyis rá fog jönni mindenki -, ha már eddig nem jött rá a saját hibája folytán.

Jó böngészést!

(Kiemelés a webszótár anyagából:)

GOOGLE :
A világ legismertebb és az egyik legjobb, leggyakrabban használt  internetes keresője. (www.google.com)

HOMPAGE  (HONLAP, weboldal, webpage, website)

HONLAP (weblap, weboldal):
Két típusa ismert: úm. a statikus HONLAP, illetve a dinamikus HONLAP

HONLAP FORDÍTÁS:
Hatékonyabbá tehető a honlap (növelhető a látogatottsága), ha idegen nyelven is elkészül. A honlap fordítás azonban nem egyszerűen szövegfordítás. Határterület a szakfordítói tevékenység és a keresőmarketing szövegírás között. 
(Ezért legjobb, ha szakemberre bízzuk.)

HONLAP OPTIMALIZÁLÁS: 
A keresőoptimalizálás célja a honlap látogatottságának növelése a szabadszavas keresőkben (pl.: Google) - kulcsszavakra, kifejezésekre optimalizálva egy-egy oldalt. 
Az optimalizálás a honlap tervezésekor kezdődik, ezért a legfontosabb kulcsszavak megjelölésére már a tervezés első fázisában szükség van.
              
KERESŐMARKETING (Search Engine Marketing): 
az online marketing egyik legjelentősebb területe, melynek segítségével növelhetjük weboldalunk ismertségét. Ugyanis bármilyen szép honlapot is készítünk, arra kell törekednünk, hogy minél többen rátaláljanak. Egy weboldal önmagában nem sokat ér, ha nem találnak rá azok, akiknek szántuk. Ezért nem mindegy, hogy honlapja a listán hol lesz megtalálható. Mint
ismeretes az internetezők többsége a Goggle-t használja leggyakrabban, de az első 10-20 találatnál többet ritkán néz meg. Ebben segít nekünk a keresőmarketing és a keresőoptimalizálás.
 
KERESŐOPTIMALIZÁLÁS (Search Engine Optimization/SEO): 
lényege hogy a  honlapjára könnyen rátaláljanak  akkor is, ha nem ismerik az elérhetőségét. Célja, hogy a keresők találati listáján a lehető legjobb helyezést érjük el. Ennek pedig az a feltétele, hogy a megfelelő kulcsszavakra (keresőkifejezésekre) keresve az Ön honlapja a kereső találati listáján elől szerepeljen.    
Viszont TUDNI KELL:  a keresőoptimalizálás
eredménye nem azonnal jelentkezik, vagyis egy hosszú távú befektetésről van szó, de megéri.

KULCSSZÓ(keyword)
Az internetes kereséseknél használt szó.
 
LÁTOGATOTTSÁG-NÖVELÉS:
lásd. a keresőmarketing címszó alatt

LINK:  (URL):
az a hosszabb-rövidebb Internet cím, ami egy fájl, kép, dokumentum stb. pontos helyéthatározza meg az  Interneten. Rákattintva, vagy a böngésző címsorába beírva megkapjuk azt az oldalt, mely azokat az információkat tartalmazza, amiért rákerestünk.
A szó jelentése: lánc
.

LINKCSERE: 
az egyik legolcsóbb marketing eszköz. 
         
LINKMARKETING: 
egy weboldal látogatottságának növelésére szolgáló, az egyik leghatékonyabb, egyben a legolcsóbb online marketing technika, - mivel pénzbe nem kerül, csak  némi időráfordításba -, mely hozzájárul ahhoz, az  optimalizált weboldalára minél több és minél értékesebb link mutasson más weboldalakról.
A módszer: linképítés, linkcsere

ONLINE-MARKETING:
az online-marketing egy olyan eszközrendszer, melynek célja termékek és szolgáltatások értékesítése az Interneten, - a hálózati szolgáltatásokat igénybevevő célcsoportok részére.
SEO (Search Engine Optimalization):     
lásd. keresőoptimalizálás címszó alatt.  

Webes hirdetések, BANNEREK
a legelterjedtebb hirdetési forma az Interneten. Meghatározott méretű és formátumú (állókép, vagy animáció), mely mások honlapján (legtöbbször csere-bere alapon) kifejezetten reklámcélból kialakított és fenntartott felületen helyezhető el. A bannerek banner-csíkok) lehetnek statikusak (jpeg, png, stb. kép),  vagy animáltak (az  egyszerűbb gif, vagy az interaktív flash).

WEBHELY: ha már nemcsak  egy lapból áll a honlapunk.

WEBLAPELEMZÉS
segít feltárni a honlap gyengeségeit. Ugyanis nem elég, hogy rátalálnak a weboldalunkra, az is fontos, hogy  látogatottsága is megfelelő legyen. 
Lényege: egy teljeskörű tanácsadás a honlap felépítésére, átalakítására, - figyelembe véve az adott  szakterület sajátosságait, illetve a megrendelő által megjelölt célokat.
.
WEBLAP-OTPIMALIZÁLÁS:
lásd a honlap optimalizálás alatt.
                                                      
                                       
                                                     


S ezek után lássuk  -  nem a MEDVÉT  - , hanem a teendőket

A teendőket érdemes különválasztani attól függően, hogy már régebbről van honlapunk, vagy csak nem rég készítettük sk., illetve ha most készülünk saját honlapot létrehozni.

Ez utóbbi esetében van legegyszerűbb dolgunk, - mert ugy-e azt szeretnénk, hogy minél többen rátaláljanak honlapunkra, és gyakran vissza is térjenek olyan szándékkal, hogy a mi termékünket, a mi szolgáltatásunkat vegyék igénybe, - ezért már eleve ún. felhasználóbarát honlapra van szükségünk

Ha van honlapunk - függetlenül attól, hogy mi készítettük sk, vagy megbíztunk egy céget -, de optimalizált honlapra tettünk szert, semmi dolgunk. 
Ha viszont régebben készült a honlap, s ennek ellenére nem vagyunk megelégedve annak látogatottságával, akkor van szükség a teendők átgondolására, éspedig:
-  weblapelemzés
-  kereső marketing
-  honlap optimalizálás
-  link-marketing (linkcsere)     
 
 


Weblap látogatottság számláló:

Mai: 2
Tegnapi: 1
Heti: 3
Havi: 21
Össz.: 2 301

Látogatottság növelés
Oldal: Web-zsebszótár
HONLAP OPTIMALIZÁLÁS - © 2008 - 2024 - webopt.hupont.hu

A HuPont.hu honlap ingyen regisztrálható, és sosem kell érte fizetni: Honlap Ingyen.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »